29.08.2010 Włókniarz Częstochowa - Polonia Bydgoszcz

Moderatorzy: Huzar, Arturro, Wulfik, Mama

Awatar użytkownika
kitas
junior - ligowiec
Posty: 1341
Rejestracja: 2008-03-25, 13:18

29.08.2010 Włókniarz Częstochowa - Polonia Bydgoszcz

Postautor: kitas » 2010-08-21, 15:41

Aż dziw bierze, że dotąd nie ma wątku o jednym z ważniejszych dla przyszłości Polonii meczu.


Nasi rywale już od jakiegoś czasu rozpoczęli treningi. Za sobą mają jeden trening punktowany z drużyną Orła Łódź.

Relacja

Tewraz przeczytać możemy o kolejnych planach:

LINK


Tymczasem w naszych szeregach nic się nie dzieje. Wyjątkiem są po mału już tradycyjne wojenki z Urzędem Miasta.

LIST OTWARTY






Jeśli tak wygląda mobilizacja szeregów to ja dziękuję...


[/url]

Zbylu
turysta rowerowy
Posty: 40
Rejestracja: 2005-06-06, 13:08
Lokalizacja: Bartodzieje

Postautor: Zbylu » 2010-08-21, 15:57

Nasi są przecież tak świetni, że jak włókniarze ich zobaczą to z trwogi z motocykli pospadają więc poco trenować? :P

krystiand
szkółka żużlowa
Posty: 450
Rejestracja: 2009-01-11, 23:31

Postautor: krystiand » 2010-08-21, 17:11

Jeśli przegramy (w zwycięstwo nie wierzę) maksymalnie 14 punktami to widzę szanse na obronienie 7 miejsca, jak będzie gorszy wynik to niestety już nie... nie z naszym ambitnym składem :roll:

Włókniarz poczuł, że może ekstraligę utrzymać, my coraz bardziej czujemy, że zaraz Grześkowiak ogłosi (z uśmiechem na twarzy), że został wysłany wniosek o upadłość ŻKS i mamy piekną II ligę :lol:
Przecież nie opłaca się dokładać pieniędzy do klubu, najważniejszy jest AQUAPARK i ogromny kredyt, który latami będzie spłacany, a za 2-3 lata może się okazać że Bydgoszcz przekroczyła magiczne 60% zadłużenia, wchodzi komisarz i zaczyna się spłacanie durnych kredytów i zero inwestycji, zero wkładania w sport...

Awatar użytkownika
Drzewol
egzamin na licencję
Posty: 503
Rejestracja: 2006-10-16, 21:03

Re: 29.08.2010 Włókniarz Częstochowa - Polonia Bydgoszcz

Postautor: Drzewol » 2010-08-21, 18:13

kitas pisze:Tymczasem w naszych szeregach nic się nie dzieje. Wyjątkiem są po mału już tradycyjne wojenki z Urzędem Miasta.

LIST OTWARTY

Jeśli tak wygląda mobilizacja szeregów to ja dziękuję...


Wybacz, Kitas, ale to nie są żadne wojenki nastawione na polityczny zysk, ale poważne pytania. Zresztą, o jakich "naszych szeregach" piszesz? Nie ma żadnych szeregów.
Polonia Bydgoszcz to nie tylko żużel :arrow: https://pl-pl.facebook.com/kppoloniabydgoszcz

Awatar użytkownika
Przem@s
należy do PBNF
Posty: 5640
Rejestracja: 2005-07-13, 12:04
Lokalizacja: z pikniku
Kontaktowanie:

Re: 29.08.2010 Włókniarz Częstochowa - Polonia Bydgoszcz

Postautor: Przem@s » 2010-08-21, 18:35

kitas pisze:Nasi rywale już od jakiegoś czasu rozpoczęli treningi. Za sobą mają jeden trening punktowany z drużyną Orła Łódź.

W tym sparingu to trudno mowic o "naszych rywalach", bo gora jeden, moze dwoch z nich pewnie wystartuje przeciwko Polonii. W dodatku przy takim wyniku z 2 ligowcem, mozemy byc troche spokojniejsi :wink:
Co do listow otwartych, to widac moda nastala na to. Kibice Wlokniarze tez ostatnio pisali petycje do wladz spolki ws. aktualnej sytuacji i widac ktos pomysl podlapal :wink:. Poza tym jakos malo przekonujace sa te uwagi w liscie, przynajmniej dla mnie, ale transparent z minitorem na ostatnim meczu tez byl strzalem na oslep, bo 2-3 dni wczesniej pojawily sie szczegolowe informacje na ten temat.

We Wlokniarzu widac wielka mobilizacje przed tymi meczami, bo udalo im sie przyciagnac do klubu osoby ktore moga w jakikolwiek sposob pomoc (nawet trener Marek Cieslak) i oby tylko nasi nie przespali tej przerwy ktora wlasnie trwa i nie obudzili sie przed rewanzem gdy sytuacja moze byc juz znacznie gorsza.

Jedziemy tam po zwyciestwo :P
KRZYSZTOF BUCZKOWSKI !!
NAJLEPSZYM ŻUŻLOWCEM POLSKI !!

Awatar użytkownika
Painkiller
rowerek trójkołowy
Posty: 4
Rejestracja: 2010-08-11, 10:42
Lokalizacja: Polonia Bydgoszcz Studios
Kontaktowanie:

Postautor: Painkiller » 2010-08-21, 19:04

Zapowiedź dwumeczu:

http://poloniastudios.dbv.pl/viewpage.php?page_id=6

POLONIA BYDGOSZCZ STUDIOS
Obrazek

Awatar użytkownika
19michu20
kolarz szosowy
Posty: 60
Rejestracja: 2010-05-03, 16:47
Lokalizacja: Dział Multimedialny SPP

Postautor: 19michu20 » 2010-08-21, 22:20

OOO kogo ja tu widzę :D :D :D

Awatar użytkownika
DR_MADRAF
egzamin na licencję
Posty: 532
Rejestracja: 2007-04-01, 20:22
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postautor: DR_MADRAF » 2010-08-23, 13:24

Tak sie zastanawiam kto bedzie chcial "umierac" za Polonie w tym dwumeczu z Czewa...
Emil z oczywistych wzgledow nie moze...
AJ ? Czyzby po to zeby pokazac ze plotki o jego rozmowach z innymi klubami e-ligi (Leszno?) na 2011 rok to tylko plotki?
Walas? Same dwojkowe porownania do konca mi sie nasuwaja...
Antonio? On juz w tym roku swoj cel osiagnal i ma swetna pozycje przetargowa na rozmowy na przyszly seozn dzieki awansowi do GP wiec ten mecz nic mu juz nie poprawi...poza tym jesli Emil i AJ zostana to automatycznie on wypada z naszego skladu wiec po co mu to?
Giza? Smiga w Rosji i Szwecji az milo - moze zauwazyl ze tam mimo mniejszych stawek latwiej mu zarobic w tym sezonie jeszcze jakies pieniadze niz uzerac sie z naszymi torami na ktorych pewnie juz nie pojezdzi...
Kosciecha? No tak...odbudowal sie w tym sezonie u nas tak jak zapowiadal...nie ma co...jako nasz sasiad zza miedzy na pewno podejdzie do sprawy ambicjonalnie i pokaze..."lwi pazur"
Wychodzi na to ze jedyni ktorzy beda chcieli gryzc tor i przelac swoja ambicje w walce z rywalem beda nasi juniorzy na ktorych nie raz i nie dwa na tym forum w ciagu ostatnich kilku lat slusznie i nieslusznie niejeden z nas wylewal pretensje i zale...
Dumni po zwyciestwie, wierni po porazce!

Damian
początkujący junior
Posty: 919
Rejestracja: 2005-06-29, 19:13
Lokalizacja: Kowalewo
Kontaktowanie:

Postautor: Damian » 2010-08-23, 16:10

DR_MADRAF pisze:Antonio? On juz w tym roku swoj cel osiagnal i ma swetna pozycje przetargowa na rozmowy na przyszly seozn dzieki awansowi do GP wiec ten mecz nic mu juz nie poprawi...poza tym jesli Emil i AJ zostana to automatycznie on wypada z naszego skladu wiec po co mu to?


akurat chyba Antonowi powinno zależeć żeby w tych ostatnich meczach pokazać się z jak najlepszej strony, jeśli chce nadal startować w e-lidze to powinien pokazać że jest wart tego żeby "blokować" miejsce w składzie jako uczestnik GP jak nie u nas to u kogoś innego
"By czuć upadek, z wysoka spaść trzeba
Być na dnie, by móc sięgnąć nieba" K.Staszewski

1955, 1971, 1992, 1997, 1998, 2000, 2002,200?
lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem!!!!!!

Awatar użytkownika
Przem@s
należy do PBNF
Posty: 5640
Rejestracja: 2005-07-13, 12:04
Lokalizacja: z pikniku
Kontaktowanie:

Postautor: Przem@s » 2010-08-23, 17:58

DR_MADRAF pisze:Antonio? On juz w tym roku swoj cel osiagnal i ma swetna pozycje przetargowa na rozmowy na przyszly seozn dzieki awansowi do GP

Wlasnie przez ten awans musi udowodnic ze nie jest zawodnikiem z GP, pokroju Iversena, Harrisa, czy Nichollsa ktorzy do e.ligi sie nie nadawali :wink:. Chyba ze zadowoli go kontrakt 1 ligowy i napewno latwiejsza kasa niz w e.lidze. Z taka srednia jak ma teraz, to raczej w e.lidze klubu nie znajdzie (chyba ze Tarnowopodobny ktory przed sezonem kontraktowal jak leci :P).

Giza tez bedzie walczyl, jesli tylko sprzet pozwoli (przed sezonem podjal e.ligowe wyzwanie raczej nie po to by teraz rezygnowac). Do tego mlodzi i to chyba wszystko czego mozna byc pewnym.

Reszte zobaczymy w niedziele.

Awatar użytkownika
Wulfik
Prezes PBNF
Posty: 4413
Rejestracja: 2005-05-12, 19:31
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontaktowanie:

Postautor: Wulfik » 2010-08-23, 20:01

Nie ma co marudzić tylko dać "kopa" zawodnikom, naszym dopingiem w Częstochowie ;-)

Zapraszam wszystkich na wspólny wyjazd!
Obrazek

Zostań Net F@nsem --> Dowiedz się więcej ! :)

Awatar użytkownika
19michu20
kolarz szosowy
Posty: 60
Rejestracja: 2010-05-03, 16:47
Lokalizacja: Dział Multimedialny SPP

Postautor: 19michu20 » 2010-08-24, 13:23

http://poloniastudios.dbv.pl/news.php

http://www.zuzelend.com/news,baraz-bez- ... ka,7030,25

ZAGRANIE cIEŚLAKA PONIŻEJ PASA !!!

{A może tak michu następnym razem byś napisał konkretnie o co chodzi a nie zmuszał wszystkich do klikania w linki? Nie pierwsza to już taka sytuacja, a mi nie chce się "w kółko" o tym przypominać - Kabat}

Awatar użytkownika
kitas
junior - ligowiec
Posty: 1341
Rejestracja: 2008-03-25, 13:18

Postautor: kitas » 2010-08-24, 13:35

Co w przypadku odmowy przyjazdu przez Szymona na powołanie Cieślaka ?

djkarol
początkujący junior
Posty: 846
Rejestracja: 2006-06-12, 08:40
Lokalizacja: TEAM SPRITE
Kontaktowanie:

Postautor: djkarol » 2010-08-24, 13:43

Albo Wozniak oleje Cieslaka ktory ewidetnie w ten sposob chce pomoc Czewie albo mecz przeloza
TEAM SPRITE NISZCZY!!!!

Awatar użytkownika
kitas
junior - ligowiec
Posty: 1341
Rejestracja: 2008-03-25, 13:18

Postautor: kitas » 2010-08-24, 13:52

Jak przełożą mecz pojedzie i Woffinden i Bridger ;)
Pytanie co w opcji takiej, że Szymon mówi "polewaczkowemu" żeby się bujał. PZM może np naszego juniora zawiesić czy cuś?

Awatar użytkownika
pepe
egzamin na licencję
Posty: 594
Rejestracja: 2006-04-18, 08:55

Postautor: pepe » 2010-08-24, 14:11

Bez Szymona to już możemy się zacząc modlić. Oby Szymon olał Cieślaka i jechał dla nas.
19[P]20
,,Są ludzie, którzy twierdzą, że żużel to tylko czterech facetów jeżdżących w kółko - żal mi ich ..."

Awatar użytkownika
19michu20
kolarz szosowy
Posty: 60
Rejestracja: 2010-05-03, 16:47
Lokalizacja: Dział Multimedialny SPP

Postautor: 19michu20 » 2010-08-24, 14:16

Głód powiedział po tym jak podniosło się larum że Anglicy nie pojadą, że mecz mógłby zostać przełożony z powodu absencji Polaków... O ile się nie myle, ale właśnie tak chyba było, czyli byłaby nadzieja.

Awatar użytkownika
pepe
egzamin na licencję
Posty: 594
Rejestracja: 2006-04-18, 08:55

Postautor: pepe » 2010-08-24, 14:17

za nie wysłanie - bez usprawiedliwienia przyczyn - zawodnika powołanego przez GKSŻ na zawody krajowe lub międzynarodowe, zgrupowania i obozy centralne, gale podsumowujące sezon sportowy, nominacje kadry
narodowej, konferencje prasowe związane z przedsięwzięciami PZM:
- upomnienie oraz kara pieniężna od 2000 zł do 10000 zł,

chyba do tego się odnosi to
19[P]20

,,Są ludzie, którzy twierdzą, że żużel to tylko czterech facetów jeżdżących w kółko - żal mi ich ..."

Huzar
Wiceprezes PBNF
Posty: 2729
Rejestracja: 2005-05-12, 13:26
Lokalizacja: Sektor Net F@ns

Postautor: Huzar » 2010-08-24, 14:24

Bez usprawiedliwienia przyczyn, a tutaj uważam że mecz o wszystko jest uzasadnioną przyczyną.

Niech leje na Cieślaka, cwaniaczek.
Obrazek

Zostań Net F@nsem --> Dowiedz się więcej ! :)

Samozwaniec
kolarz szosowy
Posty: 64
Rejestracja: 2008-11-17, 10:39

Postautor: Samozwaniec » 2010-08-24, 14:33

Myśle ze nie ma co plakac za powlaniem Cieślaka.Dobrze ze wkoncu dostrzegl mlodego.Pozatym mamy jeszcze Curyle i Adamczaka ktorzy na wlasnych smieciach tez potrafia jechac nie gorzej od Szymona.


Wróć do „Mecze i zawody 2010”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

cron