Skład Polonii na sezon 2012

damian421
turysta rowerowy
Posty: 44
Rejestracja: 2008-12-17, 16:20
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontaktowanie:

Postautor: damian421 » 2011-10-25, 17:36

Ktoś ma bardziej kompetentne info niż Pudelek na temat Artioma i Buczka?
prosto i w lewo...

Biały_Wojownik
miniżużlowiec
Posty: 132
Rejestracja: 2007-09-05, 11:54

Postautor: Biały_Wojownik » 2011-10-26, 12:23

masik pisze:Walas musi zostać i ni ma hu** we wsi :P


Idz i powiedz to tym którzy w dobie zapotrzebowania na takich zawodników chca obniżac kontrakty które podpisywali.

Zamiast szukac sponsorów. I stworzyc zespoł z szansami na meda.

Jak Grzegorz zostanie to bedzie to niewątpliwie sukces.
Jedynie chyba Leszno i Toruń nie zabiega o tego zawodnika.
Obrazek

Awatar użytkownika
Przem@s
należy do PBNF
Posty: 5640
Rejestracja: 2005-07-13, 12:04
Lokalizacja: z pikniku
Kontaktowanie:

Postautor: Przem@s » 2011-10-26, 12:48

Biały_Wojownik pisze:chca obniżac kontrakty które podpisywali.

To nie Dering podpisal dwuletni kontrakt z Walaskiem, stalo sie to jeszcze za czasow prezesa Wojciechowskiego i prezydenta KonDom-a :wink:

Awatar użytkownika
Mama
należy do PBNF
Posty: 4042
Rejestracja: 2005-05-12, 00:11
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontaktowanie:

Postautor: Mama » 2011-10-26, 16:51

Podstawowa sprawa - kontrakt Walaska z Polonią jest cały czas WAŻNY :!: Jedynie zmiana jego warunków może powodować jego unieważnienie. Prezes złożył taką propozycję (całościowo kwota się nie zmieni, jedynie mniejsza kasa ma być wypłacona przed sezonem, a większa za punkty). Jeśli Walas się na to nie zgodzi, a prezes nie będzie się przy tym upierał, to cały czas pozostaje w mocy poprzednia umowa!
Skończyła się era Leszka Tillingera :P

Obrazek

Awatar użytkownika
Przem@s
należy do PBNF
Posty: 5640
Rejestracja: 2005-07-13, 12:04
Lokalizacja: z pikniku
Kontaktowanie:

Postautor: Przem@s » 2011-10-31, 09:07

http://www.pomorska.pl/apps/pbcs.dll/ar ... /989269795

Bylo w temacie o Walasku, ale tutaj bardziej pasuje :P. Karuzela transferowa nam sie rozkreci i do tego spore zmiany w skladzie. Oby tylko ktos nie wpadl na pomysl by w miejsce Walaska zatrzymac Koscieche.

Awatar użytkownika
gadget
szkółka żużlowa
Posty: 351
Rejestracja: 2005-06-28, 14:45
Lokalizacja: Sępólno/Bydgoszcz
Kontaktowanie:

Postautor: gadget » 2011-10-31, 12:32

Przem@s, tak właśnie będzie. Polonia 2012:

1. T. Gapiński
2. R. Kościecha
3. K. Buczkowski
4. A. Łaguta
5. E. Sajfutdinow
6. Sz. Woźniak
7. M. Curyło

krystiand
szkółka żużlowa
Posty: 450
Rejestracja: 2009-01-11, 23:31

Postautor: krystiand » 2011-10-31, 13:42

Przem@s a kogo chcesz zamiast Kościechy? Chrzanowskiego? Tylko weź pod uwagę na kogo nas stać, bo na Holte to na pewno nie (on więcej chce niż Walasek)

Dobrze, że Wrocław i Częstochowa raczej nie poszaleją ze składem, to przy odejściu Walaska nie będzie tak źle

paraz2
szkółka żużlowa
Posty: 402
Rejestracja: 2008-05-07, 17:57

Postautor: paraz2 » 2011-10-31, 16:30

Z takim składem jak podał Gadget mamy spadek pewny, cóż czarno to widzę, to początek końca Polonii..

Awatar użytkownika
kitas
junior - ligowiec
Posty: 1341
Rejestracja: 2008-03-25, 13:18

Postautor: kitas » 2011-10-31, 16:42

Bla bla bla.
Będzie co ma być. Od stękania na forum skład się nie poprawi. Poczekajmy do końca karuzeli transferowej i wtedy oceniajmy jaki mamy skład w porównaniu do reszty.

Awatar użytkownika
Przem@s
należy do PBNF
Posty: 5640
Rejestracja: 2005-07-13, 12:04
Lokalizacja: z pikniku
Kontaktowanie:

Postautor: Przem@s » 2011-10-31, 16:49

Nie Chrzanowski, bo to juz przerabialismy. I zadnego Holty, Ulamka, Kasprzaka, bo to poziom finansowy Walaska, a sportowy raczej nizszy. Koscieche w ekstralidze tez juz przerabialismy i nie byl on wtedy juniorem, zeby dzisiaj oczekiwac od niego lepszych wynikow. Raczej bym postawil na jakiegos mlodego zagranicznego, bo gorszego wyniku nie zrobi, a moze zaskoczyc in plus. Nazwiska juz padaly (Woffinden, Bogdanovs, moze Jensen z Torunia bo nie wiele o nim slychac), wiec jesli Kostek czuje sie pewnie, to prosze bardzo, niech podejmie rekawice i walczy z nimi o miejsce w skladzie. Kanclerz zapowiadal ze bedzie on brany pod uwage, ale jako rezerwowy.
Z takim skladem spokojnie mozna bedzie walczyc o "siódemke", wiec pewne utrzymanie (na wiecej nie ma co liczyc w przyszlym sezonie), a moze kogos z tych mlodych uda sie pozniej zatrzymac na dluzej jak Emila.

Biały_Wojownik
miniżużlowiec
Posty: 132
Rejestracja: 2007-09-05, 11:54

Postautor: Biały_Wojownik » 2011-10-31, 16:50

ta a kto by mu potem ekstralige przywrócił Jak Emil nie bedzie już jezdził 1 lidze :) anie nie ma co widziec na czarno.

A po nowych przepisach nagle 1ligowcy poczuli ze maja siły na ekstralige.

Artiom i Krzysztof to według mnie zadne wzmocnienie. Mistrzowie jednego toru. razem z juniorami i Kosciecha to moze z 20 pkt ukulaja.
z tego składu wyzej to 2 cyfrówke to moze tylk Emil przywiez.
Obrazek

Samozwaniec
kolarz szosowy
Posty: 64
Rejestracja: 2008-11-17, 10:39

Postautor: Samozwaniec » 2011-10-31, 19:08

Ty Przemas widze ze optujesz za zagranicznym ktory moze wypali moze nie?To juz wole startowca kostka na ktorego zawsze w Bydg.mozna liczyc!Pozatym poziom elipy strasznie sie obnizy bo w kazdej druzynie bedzie przynajmniej 1 taki "ala"kostek,a moze nawet i wiecej:)Wazne ze dograny jest Buczek i Artiom....jest jeszcze jeden pan...dobrze ze jest w klubie ktos taki jak pan kanclerz bo juz calkiem by byla w tym klubie padaczka.Dering podobnie jak wojciechowski....niekompetetni ludzie na stanowiskach:(Obiecanki cacanki a jak spadniemy to juz sie nie dzwigniemy....

Kartas
Srebrny Kask
Posty: 1560
Rejestracja: 2005-05-12, 13:32
Lokalizacja: mam wiedzieć ? :)
Kontaktowanie:

Postautor: Kartas » 2011-10-31, 20:03

Woffinden, Jensen? Nie mam nic do tych zawodników, ale to parasole. Zdecydowanie lepiej byłoby zostawić Kostka, niż brać takich "asów".
Obrazek

Daniel
turysta rowerowy
Posty: 34
Rejestracja: 2009-09-24, 17:30
Lokalizacja: Strzelno

Postautor: Daniel » 2011-10-31, 23:16

Bez Walaska będzie gorszy skład niż w 1 lidze. Chyba że Łaguty przyszli by w pakiecie, ale kasa pewnie za Grisze podobna jak za Walaska to raczej ciężko. Na rynku za wielkiego wyboru nie ma. W takim razie widziałbym Buczkowskiego do tego Artiom lub Bogdanovs a może nawet ich 2 i można jakoś objechać sezon.

djkarol
początkujący junior
Posty: 846
Rejestracja: 2006-06-12, 08:40
Lokalizacja: TEAM SPRITE
Kontaktowanie:

Postautor: djkarol » 2011-11-01, 13:00

W Gp sie pozmienia to i pewno kogos zt ego smiesznego cyklu wezma np. Lindgrena.
TEAM SPRITE NISZCZY!!!!

Awatar użytkownika
Przem@s
należy do PBNF
Posty: 5640
Rejestracja: 2005-07-13, 12:04
Lokalizacja: z pikniku
Kontaktowanie:

Postautor: Przem@s » 2011-11-01, 14:59

Kartas pisze:Woffinden, Jensen? Nie mam nic do tych zawodników, ale to parasole. Zdecydowanie lepiej byłoby zostawić Kostka, niż brać takich "asów".

Wole ogladac taki mlody parasol, niz zawodnika ktory zadowoli sie wynikiem 6-7 pkt. u siebie (wiecej nie oczekujcie od Kostka), a wyjazdy objedzie tylko dlatego ze ktos musi byc w skladzie. Ktora opcja jest lepsza, parasol czy startowiec bedziemy wiedzieli pewnie za kilka miesiecy, ja juz dzis stawiam na parasol :wink:
Kartas, dobrze ze Kostek jest prawdziwym Asem na tle tych "asów" (Woffinden w 1 lidze wypadl lepiej od naszego Asa i to nie dlatego ze punkty zdobywal na juniorach).

djkarol Lindgren bedzie jezdzil w GP, a mamy juz Emila i reszta zawodnikow musi byc spoza cyklu (w tym nowym sezonie ograniczenie do 1 zawodnika z GP i raczej Dowhan nic na to nie poradzi).
.

Pablos
miniżużlowiec
Posty: 210
Rejestracja: 2009-05-08, 07:56

Postautor: Pablos » 2011-11-01, 17:51

No już dawno nikt mnie nie wkur... yyyy zdenerwował jak ta marna prezesina. To jest paranoja jakaś!!! Komuch stary by się za robotę wziął i kasy poszukał, a nie jak za partyjnych czasów odbiera kasę za pierdzenie w stołek. No paranoja jakaś to jest!! Wszędzie urywają sobie rękawy, żeby podpisywać kontrakty z jak najlepszymi kolarzami, a w najgorętszym okresie sezonu transferowego u nas rozwiązuje się kontrakt z zawodnikiem, o którego pół ligi się zabija!! Ten Goering to idiota!! Nie sądziłem, że przyjdą czasy kiedy będę tęsknił za LT...

chrzan
miniżużlowiec
Posty: 125
Rejestracja: 2006-05-23, 20:27

Postautor: chrzan » 2011-11-01, 18:42

Marny prezesina na złość kibicom chyba (bo jakiż inny może mieć powód?) pozbywa się jednego z liderów. LT potrafił znaleźć sponsorów, JW potrafił, a MD nic. Coś nie ma szczęścia liczna bydgoska publiczność do prezesa.

Skoro GW ma ważny kontrakt to chyba można go wypożyczyć, czyż nie?

masik
należy do PBNF
Posty: 526
Rejestracja: 2009-11-28, 22:53
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontaktowanie:

Postautor: masik » 2011-11-02, 01:42

jak Kabala przed sezonem 2010 załatwiła nam Walaska to niech teraz go namawia żeby został :P

Awatar użytkownika
Kabat
Administrator
Posty: 4536
Rejestracja: 2005-05-12, 06:30
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontaktowanie:

Postautor: Kabat » 2011-11-02, 07:42

LT potrafił znaleźć sponsorów? :shock:
No wolne żarty... :lol: :rotlf:
A jakich to on sponsorów znalazł? Regularnie po pieniążki ręce do miasta wyciągał. Nowy sponsor jeśli się pojawiał, to tylko wtedy, gdy sam przyszedł do klubu, a i to nie zawsze, bo jaśnie wielmożnego prezesa nie interesowała drobnica... Faktycznie jest za czym tęsknić... :roll:


Wróć do „Polonia Bydgoszcz archiwum”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość