Ulubione stadiony wyjazdowe i publika :)

Tutaj umawiamy się na wyjazdy i omawiamy kwestie z nimi związane
K_@_r_l_i_k
miniżużlowiec
Posty: 147
Rejestracja: 2005-09-12, 21:12
Kontaktowanie:

Postautor: K_@_r_l_i_k » 2005-11-16, 13:29

Eh Ja byłem na 3 stadionach żużlowych poza bydgoszczą oczywiscie :

:arrow: Praga-Gp w 2003 roku (czy Stadion w Pradze morzna Powiedziec ze jest sadionem :wink: :roll: :?:
:arrow: Toruń-Na Derbach co kiedys Sie zgubiłem z kuzynkiem :P
:arrow: Grudziądz-wiem Że konczyłem tam sezon Żużlowy ;D

Awatar użytkownika
Marmar
należy do PBNF
Posty: 2576
Rejestracja: 2005-05-12, 22:00
Lokalizacja: ze wsi :)
Kontaktowanie:

Postautor: Marmar » 2005-11-16, 14:49

Karlik: stadion w Pradze jest rewelacyjny, świetnie się z niego ogląda zawody... (btw: też byłem m.in. w 2003 :D)
www.marmar.prv.pl - żużlowe zdjęcia i nie tylko!

Tomasz Gollob:
"Gdziekolwiek bym jednak nie startował, Bydgoszcz zawsze będzie w moim sercu."
"Kiedy zawodnik reprezentuje rodzinne miasto, zwykle daje z siebie dwa razy więcej."

Awatar użytkownika
oldboy79
szkółka żużlowa
Posty: 382
Rejestracja: 2005-09-27, 07:53

Postautor: oldboy79 » 2005-11-16, 14:52

co do publiki to gdańsk ma niezłą publike
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Przyjdz na prosta i dopingiem wspomagaj Bialo-czerwonych

K_@_r_l_i_k
miniżużlowiec
Posty: 147
Rejestracja: 2005-09-12, 21:12
Kontaktowanie:

Postautor: K_@_r_l_i_k » 2005-11-16, 15:06

Marmar Zalezy Gdzie Byłes :D bo Ja Na Trawce Bez Kocyka :P
Ale i Tak Świetnie Się cieszyłem bo to był moje 1 GP :twisted: :D

Awatar użytkownika
Marmar
należy do PBNF
Posty: 2576
Rejestracja: 2005-05-12, 22:00
Lokalizacja: ze wsi :)
Kontaktowanie:

Postautor: Marmar » 2005-11-16, 17:14

Karlik: na betonie, bez kocyka... a tak właściwie to stałem sobie przy siatce... prawdę mówiąc ani przez chwilę nie brakowało mi ławek... ba! nawet bez ławek było wygodniej :)

ps. Co do GKS, to mają na stadionie znakomitą akustykę, nawet w tym roku rewelacyjnie było słychać na pierwszym łuku, jak około 15-20 osób z Bydzi krzyczało Polonia...
www.marmar.prv.pl - żużlowe zdjęcia i nie tylko!



Tomasz Gollob:

"Gdziekolwiek bym jednak nie startował, Bydgoszcz zawsze będzie w moim sercu."

"Kiedy zawodnik reprezentuje rodzinne miasto, zwykle daje z siebie dwa razy więcej."

K_@_r_l_i_k
miniżużlowiec
Posty: 147
Rejestracja: 2005-09-12, 21:12
Kontaktowanie:

Postautor: K_@_r_l_i_k » 2005-11-16, 19:35

Marmar a masz jesze Bilecik albo Program :D

Cobra
junior - ligowiec
Posty: 1417
Rejestracja: 2005-05-12, 20:00
Lokalizacja: Kątownia k. Prostowni
Kontaktowanie:

Postautor: Cobra » 2005-11-16, 22:36

oldboy79 pisze:co do publiki to gdańsk ma niezłą publike

Faktycznie niezłe oflagowanie i pirotechnika :D

Awatar użytkownika
Mama
należy do PBNF
Posty: 4042
Rejestracja: 2005-05-12, 00:11
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontaktowanie:

Postautor: Mama » 2005-11-17, 01:23

Stadion w Pradze się z roku na rok rozbudowuje - stawiają coraz więcej trybun z krzesełkami, żeby doić z ludzi więcej kasiory, bo warunki na tych krzesełkach tylko ciut lepsze są od betonowych schdków na przeciwległej prostej :) W tym roku miałem zwałę z "trybunki prasowej", którą postawili chyba w najgorszym do oglądania miejscu (wyjście z 2 łuku). A miejsca siedzące zrobili w ten sposób, że na utwardzoną ziemię postawili po prostu ławki (bez oparć), które miały zwykłe metalowe nogi, co powodowało, że kiedy na takiej ławeczce usiadły 3 osoby, to któraś z nóg zaczynała się zapadać w ziemię - porażka maksymalna :P

Co do Szwecji - faktycznie stadiony mają w większości delikatnie mówiąc "wiejskie" - zresztą dosłownie i w przenośni. Podawane nazwy miejscowości, to są po prostu miasteczka położone najbliżej stadionu, który zazwyczaj jest gdzieś w lesie, lub szczerym polu :D Tak samo jest m.in. w Kumli, gdzie trzeba się trochę naszukać, żeby znaleźć stadion ... (na szczęście nawet szwedzkie żule potrafią się porozumieć w języku angielskim :P) A sam stadionik położony za laskiem, prawie w szczerym polu, ale jak się wjeżdża w okolicę, to widać fajnie zrobioną bramę (taką trochę w stylu typowego rancza), a dalej to już zgodnie z nazwą zespołu - po indiańsku :) Trybuny w typowym szwedzkim (ale nie tylko) stylu - trybunka główna składająca się z kilku rzędów siedzeń, a pozostała część stadionu to już ziemny wał - choć akurat oni mają tak umiejscowiony wyjazd z parkingu, że zabiera on praktycznie całą przeciwległą prostą. Ale za to nawet na przedsezonowym sparingu na stadionie otwarty punkt gastronomiczny. Za to wyposażenie techniczne samego stadionu ekstra - sprzętu do konserwacji toru możemy im pozazdrościć. Do tego parking niby bardzo prosty - wylana betonem przestrzeń, na której na środku postawiony jest dach stojący na drewnianych słupach, które połączone są na dole czymś w rodzaju przegrody, do której przymocowane są półki na drobniejszy sprzęt, które przydają się w czasie zawodów. Nie wiem dokładnie, jak się tam ogląda zawody z wysokości trybun, bo miałem okazję śledzić turniej tylko z parkingu :)

Co do "wygód" w postaci ławek, na brak których ktoś tu narzekał, to muszę powiedzieć, że czasami właśnie brak ławek jest zaletą stadionu :) Nigdy mi się tak dobrze nie oglądało zawodów jak w Krsko, gdzie mogłem się wygodnie położyć na trawce na przeciwległej prostej i od czasu do czasu łyknąć co nieco :P I wcale nie zazdrościłem tym ludziom, którzy siedzieli po drugiej stronie stadionu na zadaszonej trybunie wyposażonej w normalne siedzenia :D
Skończyła się era Leszka Tillingera :P

Obrazek

Bleemek
Mistrz Polski Juniorów
Posty: 2168
Rejestracja: 2005-05-12, 08:41
Kontaktowanie:

Postautor: Bleemek » 2006-05-18, 16:54

...
Ostatnio zmieniony 2008-09-06, 13:42 przez Bleemek, łącznie zmieniany 10 razy.

Lewy
miniżużlowiec
Posty: 230
Rejestracja: 2005-09-07, 22:15

Postautor: Lewy » 2006-05-18, 17:08

W mojej karierze kibica zaliczyłem do dnia dzisiejszego 192 wyjazdy lecz najbardziej z nich wszystkich w mojej głowie pozostał wyjazd do Ostrowa i ogrodzenia jakie jest dookoła stadionu . " Płot" wysoki na jakieś 60 cm i co 5 metrów ochroniarz który miał za zadanie pilnować aby nikt go nie przeskoczył. Było to dobre 10 lat temu i miałem wielki ubaw jak bezradni ochroniarze próbowali łapać kibiców którzy na dany znak wbiegli przez płot w około 100 osób ( z całej tej ekipy ochroniarze dorwali 2 i wywalili ich za stadion)

Awatar użytkownika
PeQ-
turysta rowerowy
Posty: 44
Rejestracja: 2005-09-05, 13:22
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:

Postautor: PeQ- » 2006-06-08, 22:54

Hmmm... Za wzor stawiam sobie oczywiscie moj stadion. Wiekszosc z was (tak mi sie wydaje) zapewne widziala tam zawody tylkoz perspektywy klatki a w jakims ciekawym miejscu to ona nie jest. Polecam widok np z gornych rzedow pierwszego luku... cos niesamowitego.

Teraz przechodzac do tematu. Nie lubie klatki w Rzeszowie - za niska i jedyne co widac to siatka dmuchana banda i pol toru, oraz we Wrocku... masakra straszna.
Srednie (ze wzgledu na standard a raczej jego brak) sa klatki w Lesznie i Tarnowie, chociaz ta w tarnowie chociaz proste stopniowanie ma, w Lesznie sie wszystko wali. U tarnowian irytuja mnie te wielkie schody ktore prowadza do klatki :shock: kto to wymyslil w ogole? :x
Fajnie mecze sie oglada w Bydzi i Toruniu. Jak dla mnie to te stadiony sa prawie identyczne. Bo chyba sa ;> Ten sam projektant?

W Rybniku jeszcze nie bylem wiec sie nie wypowiadam. Reszty stadionow tez jeszcze nie widzialem. Az wstyd sie przyznac, ze nie bylem w Grudziadzu :( ale to sie zmieni ;)
Obrazek

Bleemek
Mistrz Polski Juniorów
Posty: 2168
Rejestracja: 2005-05-12, 08:41
Kontaktowanie:

Postautor: Bleemek » 2007-05-26, 08:29

Siłą klubu są jego kibice
www.GdyIdziePolonia.prv.pl

Damian
początkujący junior
Posty: 919
Rejestracja: 2005-06-29, 19:13
Lokalizacja: Kowalewo
Kontaktowanie:

Postautor: Damian » 2007-05-26, 09:51

tu jest tez dobra wersja FANTAZJI:
http://youtube.com/watch?v=63SKiCJ7VsM

proponuje obejrzec jaka inwazje zrobili Widzewiacy na Poznan ok 3500 kibicow z Łodzi zawitało do Poznania.Widzew przegrał 6-1 a kibice robili taki doping przez caly mecz, ze poznaniacy nie istnieli:

http://youtube.com/watch?v=tEFDy7LI51Y

http://youtube.com/watch?v=ILuf9S8ucg4& ... ed&search=
"By czuć upadek, z wysoka spaść trzeba
Być na dnie, by móc sięgnąć nieba" K.Staszewski

1955, 1971, 1992, 1997, 1998, 2000, 2002,200?
lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem!!!!!!

volltur
rower treningowy
Posty: 11
Rejestracja: 2005-09-04, 08:37
Lokalizacja: SCK

Postautor: volltur » 2007-08-03, 16:53

Toruń, Częstochowa, Piła, Gdańsk + "Wanda" Kraków :D

Vojens, Kopenhaga

mbks
rowerek trójkołowy
Posty: 4
Rejestracja: 2007-08-03, 21:05

Postautor: mbks » 2007-08-03, 21:12

Lewy pisze:W mojej karierze kibica zaliczyłem do dnia dzisiejszego 192 wyjazdy lecz najbardziej z nich wszystkich w mojej głowie pozostał wyjazd do Ostrowa i ogrodzenia jakie jest dookoła stadionu . " Płot" wysoki na jakieś 60 cm i co 5 metrów ochroniarz który miał za zadanie pilnować aby nikt go nie przeskoczył. Było to dobre 10 lat temu i miałem wielki ubaw jak bezradni ochroniarze próbowali łapać kibiców którzy na dany znak wbiegli przez płot w około 100 osób ( z całej tej ekipy ochroniarze dorwali 2 i wywalili ich za stadion)


no no,niezła sciema
192 wyjazdy?
w sezonie zuzlowym jest z 10 wyjazdow
czyli bys musial przez 19 lat walic komplety wyjazdow na zuzel
a od 2001 roku raczej wiele wyjazdow nie bylo organizwoanych
na pilke nigdy nie jezdziles
skad wiec taka liczba? chyba z kosmosu

Awatar użytkownika
Kabat
Administrator
Posty: 4536
Rejestracja: 2005-05-12, 06:30
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontaktowanie:

Postautor: Kabat » 2007-08-03, 21:50

LoooooL :rotlf:
Weź się gościu nie ośmieszaj! Czy Ty chociaż wiesz kto to jest Lewy? To raz... a dwa... No i co z tego, że wyjazdy nie były organizowane? Czy to znaczy, że nie można było jechać na mecz? :lol:
Ja pod względem zaangażowania w sprawy kibicowskie daleko przez wiele lat odbiegałem od Lewego (ostatnio to się zdecydowanie poprawiło) ale myślę, że też bym się doliczył ok. 70-80 wyjazdów więc liczba blisko 200 w tym wypadku zupełnie mnie nie dziwi. :D

True Kibic
szkółka żużlowa
Posty: 444
Rejestracja: 2006-05-07, 15:17

Postautor: True Kibic » 2007-08-03, 22:01

Kabat pisze:Czy Ty chociaż wiesz kto to jest Lewy?


No to jest dobry tekst :twisted:

A ten mbks to jakis pacan, chyba ma za mala lepetyne zeby pojac ze wyjazdy mozna sobie zorganizowac samodzielnie podrozujac srodkami komunikacji publicznej lub wlasnym autem w pozniejszym wieku :twisted:

Huzar
Wiceprezes PBNF
Posty: 2729
Rejestracja: 2005-05-12, 13:26
Lokalizacja: Sektor Net F@ns

Postautor: Huzar » 2007-08-03, 22:09

Dokładnie, poza tym oprócz tych 10 w sezonie są jeszcze np. mecze zgód ;). Ogólnie o czym my tu rozmawiamy, Lewy to jest wielki fanatyk i chciałbym kiedyś mu dorównać w tej liczbie. WIELKI Szacunek dla niego :)
Ostatnio zmieniony 2007-08-03, 22:10 przez Huzar, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek

Zostań Net F@nsem --> Dowiedz się więcej ! :)

mbks
rowerek trójkołowy
Posty: 4
Rejestracja: 2007-08-03, 21:05

Postautor: mbks » 2007-08-03, 22:09

Kabat pisze:LoooooL :rotlf:
Weź się gościu nie ośmieszaj! Czy Ty chociaż wiesz kto to jest Lewy? To raz... a dwa... No i co z tego, że wyjazdy nie były organizowane? Czy to znaczy, że nie można było jechać na mecz? :lol:

haha no to czekam na jakim wyjezdzie zuzlowym byl lewy po 2001 roku, nawet w toruniu pewnie nie byl
w 2001 pisal na jednym forum ze ma 160 wyjazdow a teraz juz ma 192,jaknigdzie nie byl
niezla bajeczka 192 wyjazdy hehehe

sie spytajcie kogos ze starej bandy a potem piszcie

True Kibic
szkółka żużlowa
Posty: 444
Rejestracja: 2006-05-07, 15:17

Postautor: True Kibic » 2007-08-03, 22:15

Robi sie goraco... Chyba Lewy pocial sie ze starym kumplem i teraz bedziemy swiadkami wzajemnych podjazdow na forum :twisted:


Wróć do „Wyjazdy”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

cron