11/12.06.2005 - Zlot Żużlowców Amatorów (Strzelce Dolne)

Moderatorzy: Marmar, Huzar

scorup
rower treningowy
Posty: 24
Rejestracja: 2005-05-15, 12:48
Lokalizacja: Bydgoszcz k/Fordonu
Kontaktowanie:

11/12.06.2005 - Zlot Żużlowców Amatorów (Strzelce Dolne)

Postautor: scorup » 2005-06-12, 09:43

a wiec kto wczoraj byl?? kto jedzie dzis??

ja bylem prosto po pracy i fajny klimacik az mi dzis leb peka..... :D
.:: Jak każdy Tyfus mam odrobine metanolu w krwi ::.

Mateusz
Administrator
Posty: 1004
Rejestracja: 2005-05-11, 23:16
Lokalizacja: Poznań / Bydgoszcz
Kontaktowanie:

Postautor: Mateusz » 2005-06-12, 16:36

Mialem jechac wczoraj ale chetnych nie bylo a dzisiaj to ucze sie do ostatnich sprawdzianow w tym roku :?

scorup
rower treningowy
Posty: 24
Rejestracja: 2005-05-15, 12:48
Lokalizacja: Bydgoszcz k/Fordonu
Kontaktowanie:

Postautor: scorup » 2005-06-13, 08:10

nie wiedzialem ze ludzie podchodza z takim "zebem" do tego

fajny klimat, fajne wrazenia tylko pogoda troszke uciekla
jednym slowem udany spot
.:: Jak każdy Tyfus mam odrobine metanolu w krwi ::.

Awatar użytkownika
Ozzy
kolarz szosowy
Posty: 52
Rejestracja: 2005-05-19, 12:08
Lokalizacja: Bydgoszcz/Fordon
Kontaktowanie:

Postautor: Ozzy » 2005-06-13, 18:02

A masz jakies zdjecia ?? Albo ktoś ma ??? :D
Obrazek

scorup
rower treningowy
Posty: 24
Rejestracja: 2005-05-15, 12:48
Lokalizacja: Bydgoszcz k/Fordonu
Kontaktowanie:

Postautor: scorup » 2005-06-13, 18:12

jak pisalem jechalem prosto z pracy wiec nie zabralem aparaciku

a z tego co widac to bylem chyba tam sam :cry:
.:: Jak każdy Tyfus mam odrobine metanolu w krwi ::.

Awatar użytkownika
Ozzy
kolarz szosowy
Posty: 52
Rejestracja: 2005-05-19, 12:08
Lokalizacja: Bydgoszcz/Fordon
Kontaktowanie:

Postautor: Ozzy » 2005-06-13, 18:16

No trudno sie mowi :( Szkoda, ze szybciej nie wiedzialem to bym sie przejechał i jakis mały fotoreport zrobił :wink: 8) Pewnie nie był to ostatni taki zlot, wiec nic straconego :D
Obrazek

scorup
rower treningowy
Posty: 24
Rejestracja: 2005-05-15, 12:48
Lokalizacja: Bydgoszcz k/Fordonu
Kontaktowanie:

Postautor: scorup » 2005-06-13, 18:20

znajac zaciecie Waldka Napierały to napewno nie byl to ostatni zlocik w Strzelcach :P
.:: Jak każdy Tyfus mam odrobine metanolu w krwi ::.

Awatar użytkownika
Kasia
należy do PBNF
Posty: 1254
Rejestracja: 2005-05-12, 19:41
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontaktowanie:

Postautor: Kasia » 2005-06-13, 22:29

zapowiadany jest kolejny jesienią
Życie jest piękne :-D

Awatar użytkownika
Ozzy
kolarz szosowy
Posty: 52
Rejestracja: 2005-05-19, 12:08
Lokalizacja: Bydgoszcz/Fordon
Kontaktowanie:

Postautor: Ozzy » 2005-06-15, 16:37

Kilka fotek jest tu :arrow: http://www.infobydgoszcz.pl/fotorep.php?i=204 (troche mało ale są :wink: )
Obrazek

Awatar użytkownika
ashley
miniżużlowiec
Posty: 187
Rejestracja: 2005-06-22, 22:46
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontaktowanie:

Postautor: ashley » 2005-06-28, 22:44

tak byłem byłem pojechalem sobie z kumplem rowerkiem, ode mnie to 20 km więc uszło ( ile zostało wypite lepiej nie mówić )
malutki ten tor i wiele zabawnych efektów się naoglądało takich jak polewanie toru motopompą o wywrotkach w snopki, które stanowiły bandy nie wspominając...
z tego co pamietam było 34 zawodników i kazdy jechał samotnie ( szkoda haha ale wiadomo o co chodzi) aż 4 razy po dwa okrązenia na czas.
i pomimo że wielu przejezdzało łuki stylem rowerowym naprawdę świetna atmosfera i zabawa, 2 osoby z Zielonej ktoś z Wawy nawet z Rzeszowa, oczywiście podstawę stanowili ludziska z Bydzi i z Torunia :P
pomijając najzabawniejszych ( zwłaszcza młodzian,który przejechał okrązenie bez oparcia nogi na haku :shock: ) kilka osób, może z pięciu naprawdę sporo potrafiło...
jeśli odbędzie się to za rok napewno jadę hehe
pozdrawiam

Awatar użytkownika
ashley
miniżużlowiec
Posty: 187
Rejestracja: 2005-06-22, 22:46
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontaktowanie:

Postautor: ashley » 2006-06-17, 16:46

ktoś się orientuje czy ta impreza się odbyła czy odbędzie w tym roku?

artgot
rower treningowy
Posty: 21
Rejestracja: 2005-07-25, 20:45

Postautor: artgot » 2006-06-17, 18:07

Trudno powiedziec ale chyba nie :| Ale czesto u mnie na mariampolu slychac jak chlopaki grzeja motorki :wink:


Wróć do „Mecze i zawody 2005”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

cron