Znaleziono 64 wyniki

Wyszukiwanie zaawansowane

autor: Samozwaniec
2013-05-24, 22:15
Forum: Polonia Bydgoszcz
Temat: Wojciech Dankiewicz - menadżer
Odpowiedzi: 3
Odsłony: 522

Re: Wojciech Dankiewicz - menadżer

Dla mnie osobiscie to nikt kto ma doswiadczenie w prowadzeniu samodzielnie druzyny zuzlowej,wiec kazdy z nas by smialo mogl jego zastapic....a to ze cos ma wspolnego w sporcie zuzlowym nie gwarantuje nam w zasadzie nic!Jaki respekt bede mnieli zawodnicy do niego?Zaczyna od 0 wiec szanse ma jak kazdy...
autor: Samozwaniec
2013-05-05, 10:45
Forum: Polonia Bydgoszcz
Temat: Odwołanie Jurka Kanclerza!!!
Odpowiedzi: 8
Odsłony: 784

Re: Odwołanie Jurka Kanclerza!!!

Jesli chodzi o moje prywatne zdanie,to wlasnie wyniki i atmosfera w druzynie jest napewno za panem Kanclerzem...nie znam jednak argumentow ktore odwolaly go z funkcji dyrektora,bo na menagera nadaje sie jak malo kto.Kolega wspomnial cos o "burdelu"mozesz rozwinac mysl?Zreszta starsznie dzi...
autor: Samozwaniec
2013-05-04, 07:50
Forum: Polonia Bydgoszcz
Temat: Odwołanie Jurka Kanclerza!!!
Odpowiedzi: 8
Odsłony: 784

Odwołanie Jurka Kanclerza!!!

Hej...jestem ciekawy jak skomentujecie odwolanie pana Kanclerza ze stanowiska dyrektora i menagera klub?
autor: Samozwaniec
2012-01-03, 19:51
Forum: Polonia Bydgoszcz archiwum
Temat: Polonia Bydgoszcz - sezon 2012
Odpowiedzi: 74
Odsłony: 4662

Widze ze wielu z was przeczytalo chyba tylko tytul i pytanie wyrwane z kontextu "A kto to jest falubaz"Dziwie sie ze czepiacie sie pana Kanclerza ktory cokolwiek w tej druzynie robi pozytywnego.Radze przeczytac caly wywiad z panem Jurkiem a nie wyrwane pytanie.Pozatym jak mi wiadomo najprawdopodniej...
autor: Samozwaniec
2011-10-31, 19:15
Forum: Nasi żużlowcy
Temat: Grzegorz Walasek
Odpowiedzi: 132
Odsłony: 13318

Jak to nie rob?Walas dzieki i krzyzyk na droge...plakal napewno nie bede...przynajmniej ja:)
autor: Samozwaniec
2011-10-31, 19:08
Forum: Polonia Bydgoszcz archiwum
Temat: Skład Polonii na sezon 2012
Odpowiedzi: 247
Odsłony: 15390

Ty Przemas widze ze optujesz za zagranicznym ktory moze wypali moze nie?To juz wole startowca kostka na ktorego zawsze w Bydg.mozna liczyc!Pozatym poziom elipy strasznie sie obnizy bo w kazdej druzynie bedzie przynajmniej 1 taki "ala"kostek,a moze nawet i wiecej:)Wazne ze dograny jest Buczek i Artio...
autor: Samozwaniec
2011-08-23, 18:13
Forum: Mecze i zawody 2011
Temat: 21.08 godz. 18. 00 POLONIA BYDGOSZCZ -vs- GKM Grudziądz
Odpowiedzi: 22
Odsłony: 2195

Akurat ten jegomosc nie moglby ogladac reszty meczow z trybun.
autor: Samozwaniec
2011-06-28, 20:52
Forum: Nasi żużlowcy
Temat: Mikołaj Curyło
Odpowiedzi: 81
Odsłony: 9013

Jesli ma sie w teamie nie odpowiedzialnych ludzi tak to sie wtedy konczy.Najpierw plakal opiekun Adamczaka teraz Mikolaja.a wyniki obu w niedziele beznadziejne.Sil brakowalo i jednemu i drugiemu.Oczywiscie wszystkiemu winien Sawina bo tor zly przygotowal-bzdura kompletna. Reguly odnosnie skladu i wi...
autor: Samozwaniec
2011-06-28, 20:07
Forum: Nasi żużlowcy
Temat: Mikołaj Curyło
Odpowiedzi: 81
Odsłony: 9013

3. Zarząd Spółki postanowił upomnieć Mikołaja Curyło za zachowanie podczas II rundy MDMP w Lesznie w dniu 21.06.2011r. oraz wymuszanie decyzji trenera przez jego zespół, za który odpowiedzialny jest według Regulaminu Sportu Żużlowego i Statutu Spółki sam zawodnik. W przypadku dalszego braku zdyscypl...
autor: Samozwaniec
2011-06-28, 17:55
Forum: Nasi żużlowcy
Temat: Mikołaj Curyło
Odpowiedzi: 81
Odsłony: 9013

Moze napiszesz jaki to show zrobil w Lesznie na MDMP?Jak narazie to jedynie dostal upomnienie od prezesa oraz kaleczy na przyczepnych torach.
autor: Samozwaniec
2011-05-13, 19:06
Forum: Wyjazdy archiwum
Temat: 22.05.2011 r. Wyjazd do Gdańska
Odpowiedzi: 7
Odsłony: 2819

Rany boskie 40 zl ?To czym wy tam jedziecie?Przeciez spp organizuje za polowe tej kwoty?
autor: Samozwaniec
2011-04-29, 19:47
Forum: Nasi żużlowcy
Temat: Zdzisław Rutecki
Odpowiedzi: 59
Odsłony: 9679

[quote="Lechu"]trochę cie fantazja kolego poniosła Mozesz jasniej?Fantazja to poniosla napewno mlodego kierowce busa,gdzie przy ograniczeniu do 50...na prostym odcinku drogi koles wjedza do rowu!!!Mam nadzieje ze policja i prokuratura szybko zajma sie tą sprawa.Nie umyslne spowodowanie smi...
autor: Samozwaniec
2011-04-27, 16:45
Forum: Nasi żużlowcy
Temat: Zdzisław Rutecki
Odpowiedzi: 59
Odsłony: 9679

To jest tez przestroga dla wszystkich kierowcow pracujacych w teamach żużlowych ze nie wolno zasypiac przed kierownica....Generalnie jechali busem az z Ukrainy a wiadomo to szmat drogi....brak doswiadczenia i zbyt duze zmeczenie organizmu dalo mlodemu mechanikowi z Bydgoszczy znac....Spoczywaj w pok...
autor: Samozwaniec
2011-04-26, 18:35
Forum: Mecze i zawody 2011
Temat: 2011.04.25 Polonia Bydgoszcz - GKM Grudziądz
Odpowiedzi: 51
Odsłony: 4734

Mecz oceniam jako sredni bo walka ze startowcem Chrzankiem to nie walka...za to jak zawsze bojowy i waleczny Buczek pokazal ze warto go przekonac do startow w Polonii.Reszta bez komentarza....nasi natomiast zrobili swoje. Doping z naglosnieniem-pomysl idealny...wreszcie sie cos ruszylo...dla drących...
autor: Samozwaniec
2011-03-18, 19:01
Forum: Polonia Bydgoszcz archiwum
Temat: Jacek Wojciechowski
Odpowiedzi: 101
Odsłony: 10505

No i jak przepowiadalem stalo sie i oficjalnie pan Wojciechwski pozegnal sie ze stolkiem...żegnam...tesknic napewno nie bede!
autor: Samozwaniec
2011-03-07, 14:33
Forum: Polonia Bydgoszcz archiwum
Temat: Skład Polonii na sezon 2011
Odpowiedzi: 581
Odsłony: 45641

Byc moze zdesperowani jednak widza ze pan Wojciechowski tez na wlasciwym miejscu raczej nie jest i sie martwia. Najwazniejsza jednak wiadomosc ze pan Kanclerz zgodzil sie by zostac dyrektorem sportowym i bedzie odpowiadal za pion sportowy i nie tylko.Jestem głeboko przekonany ze jest to odpowiednia ...
autor: Samozwaniec
2011-02-19, 16:19
Forum: Polonia Bydgoszcz archiwum
Temat: Skład Polonii na sezon 2011
Odpowiedzi: 581
Odsłony: 45641

Niebawem bedziesz moja pewnosc mogl przeczytac w oficjalnym komunikacie....
autor: Samozwaniec
2011-02-19, 13:19
Forum: Polonia Bydgoszcz archiwum
Temat: Skład Polonii na sezon 2011
Odpowiedzi: 581
Odsłony: 45641

Huzar gdybym nie byl pewien swoich informacji to pewnie bym nie pisal o zmianie prezesa z taka pewnoscia...i wcale nie argumentuje tu tylko wybiorcza czy pomorska.Poprostu to wiem!Pozatym nie czepiam sie w temacie wynikow naszej druzyny,tylko argumentuje to popartymi faktami(czyt.ciezkimi kontuzjami...
autor: Samozwaniec
2011-02-19, 11:23
Forum: Polonia Bydgoszcz archiwum
Temat: Skład Polonii na sezon 2011
Odpowiedzi: 581
Odsłony: 45641

A Ty kolego sekretarz jego czy jak?Nie przypominam sobie abym cos pisal do Ciebie....moze mnie oswiecisz?Oficjalnie masz chyba jasno podane w mediach ze sa roszady w naszym klubie a Ty co chcesz oficjalnie?Tzn...do Ciebie maja zadzwonic i powiedziec ze sa zmiany czy jak?Wtedy bedzie oficjalnie?
autor: Samozwaniec
2011-02-19, 09:52
Forum: Nasi żużlowcy
Temat: Tomasz Gapiński
Odpowiedzi: 44
Odsłony: 4524

Uuuu widze pycha przez nie ktorych przemawia...rozjezdzac?Jestes taki pewien ze beda same pogromy?Troche pokory bo to jest sport a my mamy 3 po kontuzjach-powaznych kontuzjach!

Wyszukiwanie zaawansowane

cron