Znaleziono 269 wyników

Wyszukiwanie zaawansowane

autor: Tende
2011-07-03, 09:01
Forum: Mecze i zawody 2011
Temat: 2011.07.03 GTŻ Grudziądz - Polonia Bydgoszcz
Odpowiedzi: 48
Odsłony: 4105

Huzar "nie denerwuj sie" na djkarola :)
chyba kazdy od samego ranka zastanawia sie czy mecz bedzie czy nie :)
pozdrawiam Szefa szefów:)
autor: Tende
2011-07-03, 06:39
Forum: Mecze i zawody 2011
Temat: 2011.07.03 GTŻ Grudziądz - Polonia Bydgoszcz
Odpowiedzi: 48
Odsłony: 4105

Prognoza pogody na niedzielę za new.meteo.pl:

Grudziądz
Temp. 17'C
Ciśn. 1002 hPa
Wiatr 13 km/h
Deszcz 0.0 mm

Oby to była prawda :D
autor: Tende
2011-07-01, 12:24
Forum: Mecze i zawody 2011
Temat: 2011.07.03 GTŻ Grudziądz - Polonia Bydgoszcz
Odpowiedzi: 48
Odsłony: 4105

Przed chwilą zakupiłem bilet na niedzielne derby i sympatyczna Pani Brydzia w kasie powiedziała ze zwrot biletów tylko w Grudziądzu ..." ...ja tu tylko sprzedaje.." wiec lepiej zeby mecz sie odbyl :P
autor: Tende
2011-05-22, 18:39
Forum: Mecze i zawody 2011
Temat: 2011.05.22 Wybrzeże Gdańsk - Polonia Bydgoszcz
Odpowiedzi: 27
Odsłony: 3258

No i wtopa...Na pewno wiecej napiszą ludzie jak wrócą z wyjazdu..
Giza - 0,0,0 :!: :roll:
autor: Tende
2011-03-30, 13:50
Forum: Nasi żużlowcy
Temat: Tomasz Gollob
Odpowiedzi: 1063
Odsłony: 142261

autor: Tende
2011-03-24, 17:44
Forum: Mecze i zawody 2011
Temat: 2011.03.24 Sparing Unibax Toruń - Polonia Bydgoszcz
Odpowiedzi: 26
Odsłony: 2056

2011.03.24 Sparing Unibax Toruń - Polonia Bydgoszcz

Unibax Toruń 51 9 Adrian Miedziński (3 3 3) 9 10 Michael Jepsen Jensen (1 1 3 3) 8 11 Ryan Sullivan (3 3 3) 9 12 Karol Ząbik (1 2 3 0) 6 13 Rune Holta (1 2 3 1 2) 9 14 Emil Pulczyński (3 1 3) 7 15 Kamil Pulczyński (1 0 1 0) 2 16 Matej Kus (0 0 1 d) 1 Polonia Bydgoszcz 39 1 Denis Gizatullin (0 d 0 1)...
autor: Tende
2011-03-22, 21:28
Forum: Polonia Bydgoszcz archiwum
Temat: Skład Polonii na sezon 2011
Odpowiedzi: 581
Odsłony: 45845

autor: Tende
2011-03-22, 19:31
Forum: Polonia Bydgoszcz archiwum
Temat: Skład Polonii na sezon 2011
Odpowiedzi: 581
Odsłony: 45845

Gollob negocjuje z Polonią.

Można przeczytać na espeedway.pl
autor: Tende
2011-03-18, 18:34
Forum: Polonia Bydgoszcz archiwum
Temat: Jacek Wojciechowski
Odpowiedzi: 101
Odsłony: 10554

Dla mnie to jest czysta farsa... "kółeczko wzajemnej adoracji" pokazało brak klasy i kultury..wczoraj uroczysta prezentacja, dzisiaj czystki.. jednym słowem Panowie wszystko robią pod siebie i ma byc tak jak im pasuje... Może za bardzo wybiegam w przyszłość ale sądzę że losy naszego stadionu są już ...
autor: Tende
2011-02-28, 09:25
Forum: Nasi żużlowcy
Temat: Tomasz Gollob
Odpowiedzi: 1063
Odsłony: 142261

autor: Tende
2011-02-12, 13:49
Forum: Polonia Bydgoszcz archiwum
Temat: Skład Polonii na sezon 2011
Odpowiedzi: 581
Odsłony: 45845

autor: Tende
2011-02-03, 08:43
Forum: Polonia Bydgoszcz archiwum
Temat: Skład Polonii na sezon 2011
Odpowiedzi: 581
Odsłony: 45845

autor: Tende
2010-12-23, 12:11
Forum: Polonia Bydgoszcz archiwum
Temat: Skład Polonii na sezon 2011
Odpowiedzi: 581
Odsłony: 45845

No i mamy 5 seniora...fajnie ze kontrakt podpisany na dwa lata

http://www.sportowefakty.pl/zuzel/2010/12/23/tomasz-gapinski-zawodnikiem-polonii-bydgoszcz/
autor: Tende
2010-12-14, 14:47
Forum: Polonia Bydgoszcz archiwum
Temat: Skład Polonii na sezon 2011
Odpowiedzi: 581
Odsłony: 45845

Kto wie , kto wie...W zeszłym roku Polonia rozmawiała z Gapą ale wtedy przypomniał sobie że już "coś" podpisał w Gorzowie :wink:
autor: Tende
2010-12-13, 13:46
Forum: Polonia Bydgoszcz archiwum
Temat: Skład Polonii na sezon 2011
Odpowiedzi: 581
Odsłony: 45845

A jednak można było Lagutów wyciągnąć z Lokomotivu ??? :wink:

Niech dalej się zastanawiają czy będzie stary prezes czy Władek...

Inne kluby widać nie śpią i budują składy... a u Nas jak brakuje tak brakuje 2-óch seniorów
autor: Tende
2010-12-08, 16:25
Forum: Polonia Bydgoszcz archiwum
Temat: Skład Polonii na sezon 2011
Odpowiedzi: 581
Odsłony: 45845

No ok Beny ale co dalej....Ja też nie twierdze ze nasz prezes nic nie robi..tylko gdy sie szlyszy ze ten zawodnik w tym klubie , a ten w tym to pojawia się pytanie kto bedzie u nas jezdzil ?? :wink:
autor: Tende
2010-12-08, 15:32
Forum: Polonia Bydgoszcz archiwum
Temat: Skład Polonii na sezon 2011
Odpowiedzi: 581
Odsłony: 45845

Moim skromnym zdaniem powoli zaczyna się robić "nerwowo".. po szybkich i owocnych negocjacjach z naszymi zawodnikami(Emil, Greg, Kostek, Giza) trochę przycichło...zaczyna mnie to lekko niepokoić...całkiem fajny sklad montuje ROW Rybnik...a u nas od czasu podpisania kontraktu z Emilem(było to zrobion...
autor: Tende
2010-12-03, 14:36
Forum: Nasi żużlowcy
Temat: Andreas Jonsson
Odpowiedzi: 1206
Odsłony: 159967

Jonsson w Falubazie (video) http://www.zuzel.zgora.pl/jonsson-w-falubazie-video,d3286.html a co do kompletnie gotowych motocykli dla młodzików Falu(SB)azu to zaczyna się początek gestów pod publiczkę ...nie przypominam sobie zeby AJ dał na początku sezonu naszym młodzikom dwa kompletne rumaki? chyba...
autor: Tende
2010-11-27, 10:55
Forum: Polonia Bydgoszcz archiwum
Temat: Skład Polonii na sezon 2011
Odpowiedzi: 581
Odsłony: 45845

autor: Tende
2010-11-25, 15:41
Forum: Polonia Bydgoszcz archiwum
Temat: Skład Polonii na sezon 2011
Odpowiedzi: 581
Odsłony: 45845

Biały_Wojownik napisał: Mało rywalizacji, mało kibiców , małe wpływy do kasy (Nie ma juz GP.) i sezon 2011 z długami ? Opcja fajna Ale czy zapewnijaca dobre widowisko na Sportowej 2? To twoim zdaniem ludzie na Sportowej 2 wolą oglądać miernoty, które niby mają ich przyciągać na stadion czy drużynę k...

Wyszukiwanie zaawansowane

cron